Di Tuduh Perampas

By | 15/04/2013

Suka hati mak tiri atok moyang dia je nak kata saya gedik tak bertempat, well kalau saya gedik tak bertempat pun bukan nya saya susahkan hidup orang lain atau kacau hidup orang pun jadi biarlah saya nak gedik sekali pun …. okey yang tu tak berapa nak marah lah kan dah memang kekadang saya akan terover gedik secara semula jadi nak buat macam mana …

Fuhh terasa nak baling cawan dekat muka seseorang je ( gegurl ) sebab kata saya ni rampas hak dia.. kahkahkahkah kejap nak fikir guna kewarasan kepala hotak saya untuk 2 minit … okey kalau budak tu kata saya ni rampas hal dia sila bagi tahu saya secara jelas face to face apa yang saya rampas dari dia …..

Ohhh budak tu kata saya rampas laki dia tu pasal dia marah sangat dekat saya … laki dia yang mana satu masalah nya saya rampas .. bukan ke budak tuh ada ramai laki jadi tak boleh nak fikir laki dia yang mana satu … hahahahahaha

wehhhh tak main lah rampas-rampas ingat saya ni budak tadika ke nak rampas hak orang … kihkihkih nampak sangat takut dengan bayang-banyang sendiri sampai nak buat tuduhan yang tak ada bukti…..



kesian pulak dengan gegurl sorang ni kan takut sampai sanggup buat tuduhan sebegitu rupa …. sedangkan saya dekat sini baik-baik je tak kacau hidup sesiapa .. bukan setakat baik-baik je tapi tak kacau orang atau tak sakitkan hati orang ……

tapi kalau nak rasa sakit sangat boleh lah .. nanti saya bagi lagi sakit rasa tuh sampai baru tahu apa rasanya di sakiti dengan benda yang tak ada bukti …..

gegurl sorang ni harap je belajar tinggi tapi nak serang hendap dari belakang …. kemmonnn lh wehhh awak tu perempuan jadi buatlah cara perempuan bukan betina ….. 

opssssttttt okey cukup lah tu kang terbabas pulak bahasa saya dalam entry nieh … heheheheheheh 



Nota : kalau takut di serang ombak jangan buat rumah tepi pantai,  kalau takut kena serang hendap jangan pulak cari pasal .. 



update via Nokia Express Music


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.