Di Hubungi Kawan Lama

By | 16/04/2013

Benda comel siapa yang tak suka kan sejak dua menjak ni kegilaan saya terhadap barang yang comel agak terselah sesangat tak tahu kenapa .. agaknya di sebabkan perubahan hormon agak nya .. hahahahah hormot pembesaran agak nya hiks ….

saya bukan nak cerita pasal benda cecomel benar nya tapi nak cerita pasal keterujaan saya yang melampau bila dapat jumpa kawan lama yang dah setahun menghilangkan diri dan langsung tiada khabar berita ….

heheheheh kalau kawan saya tu nampak muka saya yang teruja macam apa ntah mesti dia gelak kan saya …. memang dari dulu kala sampai sekarang tak boleh nak cover muka teruja tu tahu tak …. kalau kanak-kanak ribena tengok saya pun mesti diorang akan gelak kan saya …..

kejap …. rasa nak pitam tulis entry gedik macam nie …. kang tak pasal-pasal ada yang kata saya tak sedar diri perasan masih remaja lagi … kihkihkih jeles lah tuh sebab saya sentiasa nampak muda gitu kan kan kan .. okey sila abaikan ayat gedik itu ye …..



*pause*

cerita yang terlalu panjang untuk di tulis sebenar nya …. hehehehe dan dalam masa yang saya saya rasa yang kawan lama saya ni menguji saya adakah saya ini hanya mahu berkawan dengan dia ketika dia senang tapi bila dia susah saya pergi jauh dari dia …..

kalau betul dia menguji saya sebegitu saya rasa dia sudah ada jawapan nya …. saya kawan dengan sesiapa pun bukan ketika waktu kawan-kawan saya senang saja tapi pada waktu susah … walaupun saya tak dapat nak bantu tapi saya tidak akan meninggalkan kawan-kawan saya ….. dan saya rasa dia ada jawapan tersendiri ….


*play*

okey memang saya gembira sangat dapat berhubung dengan kawan lama saya tu .. yer lah kan bertahun kawan tiba-tiba dia hilang macam tu je .. benarnya bukan baru sekali dia hilang macam tu je tapi dah dua atau tiga kali dia hilang macam tu tanpa dapat di kesan 

susah tau nak jumpa kawan yang macam tu, kawan yang faham kita, yang tahu kita macam mana, yang boleh gurau senda dalam apa pun keadaan, yang boleh simpan rahsia …. banyak lagi lah sebenar nya ……


Nota : kawan ohhh kawan memang hari yang penuh dengan kejutan  tapi saya gembira tahu ….. 


update via Nokia Express Music 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.