Tak Cool Bila Pakcik Eyriqazz Merajuk

By | 17/02/2013

*gelak kejap*
kalau korang perasan pakcik ini¬†selalu je bahan saya tak kena pada tempatnya .. kebiasaannya di tempat awam lah kan dia bahan saya.. langsung tak kesian dekat saya agaknya …

jangan tanya mana saya jumpa pakcik nieh sebab dah lupa mana saya jumpa dia ( buat-buat lupa ) .. oleh kerana saya jarang dapat bahan dia balik sebab dia suka sangat main tipu helah jadi saya biarkan je dia bahan saya lagi pun bukan dia bahan apa pun cuma dia selalu kata saya ni budak sekolah tuh je …

kejam lah pakcik sampai nak unfriend saya tak cool sungguh merajuk sampai begitu sekali .. lagi lah bertambah nampak macam atok-atok mihahahahaha …..

bukan saya je kena bahan boleh di katakan hampir semua kawan-kawan di kena bahan .. iskkk iskkk nieh yang buat saya rasa nak ajak kawan-kawan bahan balik pakcik nieh … kihkihkihkih¬†


Nota : kekadang mereka nie buat saya gelak sorang-sorang dengan telatah mereka …


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.