Bila Eyriqazz Berkata-Kata

By | 18/02/2013

Lebih kurang pukul 10.27 pagi dapat mesej dari Eyriqazz mengatakan enteru balas dah keluar siap ada gelak jahat lagi … huh … malam semalam rasanya dia selamber je ingat tak akan ada entry balas rupanya saya silap … huhuhu




sebab entry Eyriqazz┬átuh buatkan ramai yang percaya apa yang dia tulis dalam entry tuh ….. kemian sungguh diorang nie kan … huhuhu tak patut tak patut …

Fuhh itu baru entry bahan membahan, macam mana lah agaknya kalau eyriqazz buat entry jatuhkan saya sampai saya tak mampu nak bangun semula ..

tapi itu tak mungkin akan berlaku kan hehehehehe jadi tak payah nak fikir sangat sampai ke situ …. mihahahahahaha


Nota : dan kenapa ada pesana “cinta seseorang tanpa rasa bersalah” yang tuh saya tak faham .. apa kaitannya .. mihahahahah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.