Nyamuk Punya Pasal

By | 02/01/2013

Sesuka hati jer nak geget tangan orang kang ada kena sekeh baru tau.. ehh macam mana mia nak sekeh nyamuk pulak kan sedangkan nyamuk geget pun tak perasan … sob sob sob

bukan setakan tangan jer yang kena geget dengan nyamuk tapi dengan muka-muka sekali kena dah macam kena alahan pulak mia rasa .. ohh maiii rasa macam nak telan jer nyamuk-nyamuk yang geget tangan dan muka mia ….

kalau tak hilang jugak kena pergi klinik lah jawabnya.. takut kena dengi lagi satu hal pulak kan… tapi harap-harap cepat-cepat lah hilang.. 

kemain bising mak mia bila tengok muka berbintik-bintik boleh pulak dia kata mia tidur dalam hutan … sebenarnya masa cuti tahun baru mia pergi mandi manda dekat ulu yam jadi mungkin masa dekat situ nyamuk geget tapi tak perasan…

malam semalam letak ubat kemain gatal tak hinggat sampai pagi terasa tak berada selesa sampai rasa nak marah jer kihkih buat kerja pun tak tenteram …..


Nota : lepas ni kalau nak masuk hutan kena bawak mopiko baru nyamuk tak geget agak nya…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.