Mandi Manda Cuti Tahun Baru

By | 04/01/2013

Cuti sempena tahun baru hari tu mia pergi ulu yam mandi manda dekat sana dengan seseorang ….. sesekali keluar dari kesibukkan kota yang ada kalanya buat mia rasa rimas jadinya sesekali nak juga berada di tempat yang tenang kan….

pagi-pagi dah keluar ( tak pagi sangat sebenarnya ) sangat best siapa kata tak best ( ayat poyo )

biasalah kan hari cuti jadinya ramai lah orang yang berkelah di sana .. terutama pada mereka yang dah berkeluarga … bukan selalu dapat menikamti keadaan macam nih .. rasa macam nak pergi lagi jer ( sambil jeling orang sebelah sana ) hahahahahahah

sebenarnya banyak lagi gambar yang di ambil masa dekat sana tapi biarlah hanya jadi simpanan saya sahaja dan tak perlu bagi orang lain tengok … kalau bagi tengok nanti ada yang hesteria pulak kan….


Nota : awak …. nanti kita pergi lah yer?


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.