Cinta & Cita-Cita

By | 08/01/2013

Awal tahun yang bermula dengan sangat perlahan, tapi agak stabil di awal tahun ini…. Alhamdulillah semuanya baik-baik saja di awal tahun ini tanpa ada sebarang benda buruk yang berlaku ….¬†

kejaya pun semakin stabil, bos pun dah mula percaya dan tak monitor saya sangat seperti awal-awal bertukar pejabat … kalau tak ada jer benda yang nak di marahkan … pagi-pagi pun dia dah senyum kira ok lah tuh kan ….

dan bukan tu saja harap-harap tahun nieh kewangan akan stabil jugak jadi boleh lah simpan duit untuk kawen .. kihkihkih kemain gedik lagi dah mia nieh kan nak kawen … giler kau tak mahu kawen mesti lah saya mahu kawen … heheheheh¬†

awal tahun yang mengembirakan dengan perjalanan percintaan yang makin stabil cumanya kadang-kadang saya yang degil lagi nakal nieh suka sangat buat benda yang ntah apa-apa sampai menimbulkan huru hara .. heheheheh tapi tetap setia ok ….

cumanya susah sikit nak buang rasa cemburu yang ntah apa-apa kalau pun dengan pekara kecik …. fuhhh nasib masih boleh kawal lagi kalau tak tambah peninglah “penjaga hati” dengan perangai saya ….

sila jangan muntah hijau baca entry ini yer kawan-kawan … untung lah dapat baca entry macam ni dekat blog budak comot yang ntah apa-apa nieh .. hahahahaha


Nota : gembira dengan kehidupan sekarang rasanya lebih gembira dan bahagia … moga akan terus berkekalan hingga akhir hayat …


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.