Blackout Bukan Kecemasan

By | 20/01/2013

Korang mesti pernah nampak benda nieh kan.. semua orang tahu kegunaan benda ni, kalau tak tahu sila ambik tahu apa kegunaan benda nieh.. tapi jangan sesekali salah gunakan benda nieh tahu …

minggu lepas berlaku blackout dekat pejabat dan pintu utama tak boleh nak bukak melainkan guna cara alternatif yang telah di sediakan.. 

kalau saya kata orang yang pecahkan benda nie bodoh memang sesuai sangat lah sebab tak tahu sama ada situasi tersebut kecemasan atau tidak… 

BLACKOUT bukan KECEMASAN yer kawan-kawan jadi jangan gatal tangan pecahkan benda tuh kalau korang terperangkap dalam bangunan… 

saya tak faham kenapa kena pecahkan benda tu, selalunya pandai pulak guna pintu dekat tangga untuk keluar tapi kali nie ada yang gatal tangan pecahkan benda tuh..

malang orang yang bawak benda tuh datang jumpa saya sebab kena marah dengan saya.. hahahahah sampai bos saya kata yang saya ni garang… yer lah sapa suruh buat kerja tak guna akal .. ayooo …

saya bagi tahu dekat mereka lepas ni siapa salah gunakan benda tuh saya akan kompaun RM500 kalau kat tempat lain sah-sah kena RM5000 … nak sangat pecahkan jadi sila lah pecahkan banyak-banyak kali lepas tuh sila bayar kompaun dekat saya ….


Nota : BLACKOUT bukan KECEMASAN… kalau tak tahu situasi macam mana di kira KECEMASAN sila guna En.Google untuk dapatkan jawapan.. kadang-kadang diorang ni harap jer jawatan tinggi tapi benda macam ni tak boleh nak fikir.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.