Sepasang Selipar & Sepasang Kasut Baru

By | 14/11/2012

Cakkk !!!!
petang semalam lepas balik kerja mak saya ajak berjimba-jimba dekat SACC Mall … dengan lajunya saya ikut ye lah kan dah mak saya yang ambik saya masa balik kerja tak kan nak hantar saya balik rumah baru nak pergi sana …

wink wink wink sampai sana terus pergi Vincci dan hasilnya saya dapat sepasang selipar baru dan sepasang kasut baru .. lalalalala sukanya dalam hati …..

dan dan mak saya kata nak buang selipar lama saya sebab dia tak suka saya pakai selipar hello kitty hahahahah sabar jer lah kan.. buang lah saya tak kisah sebab dah ada selipar baru.. kalau saya tak bagi buang pun mak saya tetap akan buang jugak….

okey lah nak pergi berjimba-jimba dengan keluarga dekat Empire Gallery Subang balik nanti kita sambung bersuka ria yer kawan-kawan ….. 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.