Pertama Kali Masuk Toys"R"Us

By | 16/11/2012

Cakk !!!
semalam kan cuti jadi saya pergi lah jalan-jalan … tak suka betul sebab kena ambik gambar sendiri sebab tak ada siapa nak ambik kan gambar saya .. kesian kan saya ….

bawak budak kecik tuh masuk toys ‘r’us dekat Empire Gallery Subang semua mainan yang dia suka ala-ala mainan budak lelaki.. tak satu pun mainan yang dia suka mainan gegurl …

dan ini lah pertama kali saya masuk sini .. jadi jakun sikit lah yer hahahaha selalunya dengar jer orang sebut sebabnya apa yang saya nak beli kat situ kan kan kan …..

okey jadi bebudak jap layankan budak kecik tu kang satu kedai dia sepahkan pulak ….


Nota : penat semalam pun tak habis lagi, ini dah ada request nak ajak pergi cari mainan lagik … hohohohoho


0 thoughts on “Pertama Kali Masuk Toys"R"Us

  1. kamilah mardhiah

    saya seronok sangat kalau pi toy r us tapi mama saya tak mau pi mama saya suruh sabaq dulu ala!!!!!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.