Sekitar Pejabat Baru

By | 10/10/2012

Ingat tak yang saya ada bagi tahu saya kena pindah pejabat.. Jam 3 petang tadi saya sudah ada di pejabat baru.. Fuhh penat jugak kemas barang sendiri 2 kotak tak termasuk file.

Dekat pejabat baru nie tak boleh nak bersosial sangat macam dekat pejabat lama.. Ye lah kan dekat dengan bos macam mana nak bersosial jadi masa sudah jadi terbatas.

Pejabat baru nie tak berapam nak best sangat.. Tak boleh nak mengular, tak boleh nak bergosip, tak boleh nak keluar lunch sesuka hati…

Paling malang aircon dekat pejabat baru nie sejuk macam duduk dekat dalam peti ais.. Saya yang tak tahan sejuk dan tak akan mampu bertahan mungkin akan pitam 12 kali dalam satu hari…

Tengok je lah sama ada saya boleh bertahan atau tidak dekat pejabat baru ni …

Nota : doakan saya lepasi tahap kritikal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.