Nak Kamera Baru Boleh?

By | 14/10/2012

Seingat mia kan camera jenapa BENQ nie mia dah guna dekat 5 tahun macam tu, masa beli tak lah berapa mahal sangat… kamera nieh lah mia gunakan untuk tangkap gambar mana-mana tempat yang mia pergi….

sejak 2 tahun macam tu mia perasan yang kamera ni buat hal yang agak kritikal sampai rasa nak beli kamera baru… sebabnya kamera nieh boleh guna waktu malam jer dan tempat tuh mesti ada cahaya lampu yang terang baru gambar akan jadi elok.. kalau sebelah siang memang gambar akan jadi rosak…

masa mia pergi seminar nuffnang bulan 7 kamera nie yang mia bawak, seminar dalam dewan jadi tak ada cahaya matahari mia agak gambar akan ok jer tapi tertanya mia silap hampir semua gambar yang ada dalam kamera tuh rosak…

kamera ohhh kamera kenapalah rosak begitu cepat sangat kalau nak rosak pun tunggu lah 10 tahun dulu … heheheheh¬†

tengok lah kalau ada rezeki lebih nak beli kamera baru jadinya tak ada lah masalah gambar rosak atau apa-apa…. tak kan nak usung dslr pulak memang tak kuasa lah berat satu hal memang tak akan lah kan..


Nota : ada sesiapa nak sonser kamera baru tak … hehehehhe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.