Jarang Jumpa Dengan Mereka

By | 10/09/2012

Sabtu hari tu bos buat buat open house dekat rumah dia, ikutkan malas nak pergi tapi dah bos sendiri yang jemput kenalah pergi..

Majlis-majlis macam ini saja yang akan temukan saya dengan kawan-kawan sepejabat yang lain walaupun satu tempat kerja tapi berlainan bumbung tu yang jarang jumpa. kalau jumpa pun mesti cakap hal kerja dan lebih banyak berhubung melalui talian…

beberapa hari sebelum majlis rumah bos saya, dia ada kata “macam mana nak tolong kerja tuh yang susah” saya senyum jer lepas tuh saya kata lah “saya datag makan jer”¬† macam biasa bos saya gelak jer sebab dia tahu yang saya memang suka makan…

tapi tak kan lah saya tak tolong kan … mesti lah saya tolong kemas sikit-sikit masa majlis tuh walaupun sebenar nya dia tak suruh pun …heheheheheh

jam 4 petang baru sampai rumah…. ngantok terus tidur sampai malam ….
okey¬† nanti update lagi yer ……….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.