Nuffnang Salah Mantion Nama Bertukar Menjadi Yuyu

By | 17/07/2012

ALahai naik bosan dah tengok orang ini, tapi apakan daya saya dia ini pasti akan cari bahan untuk kenakan saya.. tak kiralah celah mana dia nieh ada pasti tunggu masa nak bahan saya….

nampaknya dah dua kali saya kalah dengan dia nieh tak apa tak apa usaha tangga kejayaan kan… tunggu masa nak bahan dia nieh balik .. korang tak payah lah nak kenal dengan dia nieh .. tapi kalai nak jugak korang cari jer nama Eyriqazz mesti jumpa punya…

ceritanya macam ini tengah sedap-sedap saya layan facebook tetiba saya nampak mantion dari twitter dari dia nieh.. pergi lah tengok apa yang dia mantion …



gambar ini yang dia mantion kan .. ohhh tidakkk sejak bila saya bertukar menjadi yuyu zulaikha nieh .. kesilapan yang kecik boleh membawa kepada salah faham … okey bukan salah saya tapi salah orang yang mantion nama pada gambar itu…

lepas nih mesti ada entry dari Eyriqazz bahan saya menjadi yuyu .. huhuhu kesian dekat saya selalu jer kena bahan dengan dia nieh dah tuh tak ada siapa nak tolong saya … ok tak apa … tak kisah pun …


*NN sila betulkan nama tuh balik yer ^___^




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.