Kita Bukan Sedara Kan Abang Ben

By | 04/07/2012

Kawan : nak tanya sesuatu boleh
Saya : tanya lah apa dia
Kawan : awak dengan BEN ASHAARI tuh ada pertalian keluarga ker?
Saya : erkk tak ada lah, kenapa?
Kawan : tengok BEN ASHAARI tuh komen kat status awak yer lah dia kan jarang komen status orang ..
Saya : tak aa hubungan keluarga pun cuma baikk jer ngan dia

memang saya dah gelak bila di terjad dengan soalan macam ini, rasanya ini lah pertama kali saya di terjah dengan soalan macam ini..

ok dah jum tido lewat dah ..


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.