Terasa Hingga Ke Tekak Pavlova Ini

By | 27/06/2012


Baru-baru ini Eyriqazz ada up entry pasal kek pavlova untuk besday anak dia Alisya.. rasanya ramai rakan blogger tahu tentang entry tu yang buatkan ramai yang telan air liur membayangkan kesedapan pavlova kan kan kan …

dan semalam lagi sekali Eyriqazz up entry pasal pavlova ini yang buatkan saya terfikir sesuatu yang tak pernah pulak saya bayangkan sebelum ini…

saya nampak ada entry blog sis Fazlini Irma masuk jer dah nampak begitu banyak makanan (kek) yang sedap di situ lebih-lebih lagi pavlova .. heheheheh

sebeanrnya bukan pavlova jer yang di buat oleh sis Fazlini Irma nie tapi banyak lagi kek yang di buat oleh sis Fazlini Irma kalau nak tahu apa kata kena cuba tempat …

sebenarnya saya sedang merancang majlis ulangtahun saya dan emak saya yang jatuh pada bulan 10 nanti … tengah fikir untuk mengubah sesuatu dari kebiasaan.. selalunya saya beli kek dekat secret recipe saja tapi kali ini rasanya tak salah kalau nak ubah selera kan kan kan.. lagi pun mungkin majlis tuh akan di buat di satu lokasi yang telah pun di ****** oleh ***** **** ****


dear sis Fazlini Irma
boleh kah saya mahu buat tempahan pavlova yang sungguh enak itu untuk majlis ulang tahun akan menjelma tidak berapa lama lagi ..

Mestilah sis Fazlini Irma akan kata tentu saja boleh tak kan nak kata tak boleh kan.. heheheh mandai pulak saya ini ….

ada banyak lagi kek yang sedang korang boleh tengok sendiri lah mana yang korang rasa sedap di tekak lepas tuh jangan lupa tempat untuk majlis istemewa korang yer SINI



* ini bukan entry bodek sis Fazlini Irma tapi saya sukakan sesuatu yang sedap …. macam sis kuji kata “HIDUP BIAR SEDAP


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.