Meragam Sebab Demam

By | 07/06/2012

Terasa nak makan something yang pedas dan panas je ketika nie, bukan tu je terasa nak makan macam-macam jugak…

Beberapa hari nie mood saya selalu je meragam marah tak kena tempat dan waktu, penat jugak nak kawal rasa marah bila demam macam nieh…

Sabtu lepas seharian saya berada di luar dalam keadaan cuaca yang panas melampau.. Balik pulak dah malam esok nya dah rasa lain macam je suhu badan..

Bila demam mood nak membaca pun langsumg tak ada tapi sempat lah jugak baca beberapa entry…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.