PTPTN Di Mansuhkan !!!

By | 17/04/2012

Kejap saya nak tanya pada mereka yang sungguh-sungguh mahukan PTPTN di mansuhkan dah pulangkan semula kah duit pinjaman…

Dengan PTPTN tu lah korang dapat sambung belajar dan beli semua benda yang tak sepatutnya.. Masa buat pinjamam tak pulak fikir kan…

Ramai lagi yang perlukan pinjaman PTPTN untuk sambung belajar, tak perlu buat kerja bazir masa pergi demo segala bagai yang menyusahkan diri sendiri…

Tak dapat pinjaman pun merungut dapat pinjaman lagi lah tak tahu bersyukur…

Belajar tinggi-tinggi tapi benda buang masa jugak yang di lakukan…

Fikir lah sendiri ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.