Pentas Pilih Kasih | Gosip & Penyingkiran

By | 20/02/2012
Salam kasih sayang
semalam siapa tengok pentas pilih kasih minggu ke 3
macam mana best tak? agak-agak ada meningkatan atau tak lakonan mereka?
pada saya ada peningkatan lah jugak walaupun pada sesi monolog tidak sampai ke jiwa saya
tapi harus di beri pujian kerana mereka berusaha lakukan yang terbaik.. pada sesi drama pula
sudah banyak perubahan dari segi lakonan dan gaya penyampaian mereka..
bila masuk part teater saya agak mengakumi teater arahan Erma Fatimah “puteri Gunung Sengkuan”
banyak element menarik yang di masuk kan dalam teater tersebut.. tidak bosan malah menghiburkan.
walaupun saya hanya menonton dari kaca tv sahaja tapi saya percaya korang akan berkongsi rasa yang
sama dengan saya..
walaupun ada di antara artis pilih kasih ini yang di kritik hebat oleh prof tapi saya percaya ianya
tidak melemahkan semangat mereka untuk terus lakukan yang terbaik.. sepajang 3 minggu pentas pilih kasih prof
tidak lepas dari element baldi,tiang lampu, rumput tepi jalan, biskut cicah air sejuk .. memang pedih lah
komen yang di berikan tapi jangan putus asa untuk mencapai impian…
minggu ini telah menyaksikan penyikiran pertama, rasanya ramai yang dah tahu Aada Zara telah di singkiran ekoran
mendapat undian paling rendah.. apa pun semoga ada kejayaan bu
at Aada Zara di luar sana….

jeng..jeng.. jeng……
ada gosip di kalangan artis pilih kasih yang konon nya bercinta???
isk tak kan lah begitu cepat sekali kan…
ehh bukan saya yang kata tapi ada peminat artis tersebut yang kata dan tanya pada saya…
Ai Iqmal dan Hiera??
betul ker mereka ada apa-apa?
sebenarnya mereka nieh tak ada apa-apa pun mereka adalah pasangan yang di gandingkan dalam
pilih kasih tak ada apa-apa hubungan istemewa pun…
kerana tidak mahu membuat sebarang spuklasi yang tidak betul makanya saya dapatkan sendiri jawapan
dari Ai Iqmal lewat malam semalam selepas tamatnya minggu ke 3 pentas pilih kasih.
jadi pada peminat-peminat Ai Iqmal jangan sedih-sedih atau makan hati yer…
hehehehe memang saya peminat setia Ai Iqmal sejak 1st time saya jumpa dia masa sidang media
Pilih Kasih hari tuh..
ehhh pada peminat-penat Ai Iqmal yang nak tempah baju Ai Iqmal boleh DM @aennobita dekat twitter untuk tempahan..
dan paling penting jangan lupa vote artis pilihan korang yer…
jangan lupa saksikan pilih kasih setiap rabu & khamis bersama Muaz, hari sabtu bersama Iesya Toh dan hari Ahad bersama Reza
jam 9 malam di RTM 2…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.