Belajar Aibkan Orang Lain Dengan Blogger Trafik Hunter ..

By | 05/01/2012

salam kasih sayang

edisi meroyan pagi hari untuk seketika ye kawan-kawan …

baru-baru nieh ada seseorang kata pada saya “untunglah kumpul dosa sebab dedahkan gambar seksi sorang artis”

apa ke bangang kata seksi sedangkan artis tersebut pakai kemeja dan seluar tapi tidak bertudung.. sudah tidak tahukah membezakan yang mana seksi dan yang mana tidak seksi. kalau tak tahu nak bezakan pergi sekolah dan belajar pandai-pandai..

habis tuh sebarkan aib orang tak dosa lah, sekolah mak bapak kau ker yang ajar cam tuh.. atau dah terlebih pandai sangat.. sudah lah sebarkan keburukan orang dalam masa yang sama mintak semua orang share apa yang di tulis.. mereka yang share entry tersebut sama-sama bodoh kerana fikir guna kepala lutut…

nampak sangat bebalnya kat situ… itu baru namanya blogger trafik hunter kan kan kan … blogger cam tuh memang jangan harap saya nak hormat…

hari ni kau tulis aib orang satu masa nanti orang pulak yang akan tulis aib kau masa tuh baru kau tahu langit tu tinggi atau rendah.. yang sibuk sangat pasal orang tuh kenapa.. jaga diri sendiri sudah..

diri sendiri pun kau terselak sibuk nampak kain orang terselak.. kadang-kadang saya rasa orang-orang macam tuh lah yang memburukkan keadaan.. konon nak tegur salah orang lah tuh…

nieh saya nak bagi tahu nak tegur orang ada caranya bukan nya dengan cara mengaibkan orang…..

terasa ker? kau punya pasal kalau terasa lagi pun siapa makan cili dia lah yang terasa pedas kan …

*fikir guna otak bukan kepala lutut


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.