Kad Yang Mengecewakan Tapi…

By | 06/12/2011

Salam kasih sayang

kad yang saya tunggu-tunggu dah pun sampai dengan selamat walaupun terlambat dari yang sepatutnya..

Malangnya saya rasa sangat-sangat kecewa bila melihat kad tersebut, kalau korang pun tentu korang akan rasa ape yang saya rasakan ketika itu..

Hasil perbincangan dengan orang yang buat kad tersebut dia dah janji dengan saya yang dia akan buatkan yang lain untuk saya.. Saya harap orang tu akan pegang pada janji..

Sebelum ini memang saya pernah guna khidmat orang tu untuk buatkan design header untuk blog saya dan 1st kad nama saya pun orang tu yang buatkan juga tapi tak jadi pulak macam yang kali nie,

nak marah pun benda dah sampai kat saya tak kan nak pulangkan balik.. Ape pun lepas nie harap-harap tak akan jadi lagi..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.