Perjalanan Setengah Jam

By | 10/10/2011

Aku sudah sampai dekat tempat yang mahu aku tuju, ingatkan aku yang lambat rupanya ape pun tak boleh.. Ehh macam salah ayat je nieh..

Cuaca panas jangan kata lah aku memang tak suka bila cuaca panas.. Boleh mendatangkan kemarahan niehh..

Ketepatan masa penting sebenarnya pada orang macam aku ybng tak suka tunggu orang lama-lama,

sabar je lah aku tunggu diorang nie.. Ok aku malas nak merapu kang rosak mood aku ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.