Minit Gath | Masih Dalam Perbincangan

By | 13/10/2011

30 minit yang lepas aku terfikir nak buat mini gath untuk kawan-kawan.. Sebenarnya takut jugak kalau tak dapat sambutan cuma sorang dua je yang bagi feedback..

Mungkin mini gath tu akan di buat dekat kelab jadi jemputan mungkin agak terhad.. Santai-santai beramah mesra sambil menyumbangkan suara.. Sambil tu boleh lah berkongsi ilmu dengan kawan-kawan kan..

Tapi kena cari masa yang sesuai kerana tak mahu bertembung dengan event lain yang lebih penting…

Ape pun pasal mini gath nie akan di beritahu kemudian kerana masih dalam perbincangan mana tau last minit dapat sponser kan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.