Kena Kurangkan Komen Lepas Nie

By | 26/10/2011

Nampaknya terpaksa lah aku kurangkan komen dekat status orang lain lepas nieh, kang tak pasal-pasal kata aku menyemak dekat status orang..

dapat maklumat dari seseorang yang mengatakan tiap kali mesti aku akan komen dekat status tuh.. hiks… suka hatilah aku nak menyemak dekat mana pun bukan aku kacau orang pun.. susah kan orang pun tidak..

tapi sebelum apa-apa hal jadi baik aku kurangkan komen dekat status orang .. tapi kan yang aku pelik tuh ada jer makhluk tuhan yang akan kata tak ada pun yang nak balas komen dekat status … bila dah komen macam-macam pulak kata..

lawak betul lah… manusia memang macam tuh pun bukan boleh tengok orang senang … jangan jaga hal orang sudah … bukan guna tnet orang pun aku balas status sesiapa hahahahaha….


Nota : tak apa lah aku tak komen dah sebab aku tak nak ada isu akan datang .. hiks … thanks 4 your info …


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.