Kata Mak Aku Seorang Blogger Picisan

By | 02/10/2011

Pagi-pagi tadi mak aku bising dekat aku, katanya ada orang spam dia punya chouxbox blog.. aku yang sememangnya tengah malas hanya biarkan jer lah tanpa buat apa-apa..


kejap tadi masa aku pergi tengok shoxbox dia terus aku jadi sakit hati dan rasa nak maki jer manusia yang spam kotak tuh punya lah banyak..

ada jugak manusia yang tak bertamadun buat macam tuh, tak payah buat kacau dekat tempat orang lah wehh apa dapat buat kacau dekat tempat orang..

nasib manusia tuh tak letak link blog dia kalau tak malang nasib dia kena dengan aku..

ramai yang tak percaya mak aku ada blog, tapi itulah kenyataannya.. cuma mak aku tak suka nak hebahkan pada orang jer sebab dia lebih suka menulis sendirian.. cuma anak dia yang sorang nieh jer yang gatal tangan pergi publish dekat merata tempat..


kalau korang rajin pergi lah masuk blog mak aku tuh ….


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.