Kalau Semudah Yang Di Tulis

By | 28/10/2011

Dari semalam perasaan aku memberontak lepas aku terima satu pesanan yang memang aku dah tahu akan jawapan nya.. Bukan sebab aku tak mahu lepaskan cuma kenapa terlalu cepat..

Mungkin aku terlupa siapa aku pada dia ketika ini, pada pandangan dia sikit pun aku nie tak ada nilainya.. Atau aku je yang rasa macam tu..

Kalau lah aku boleh tuliskan kebenarannya sekarang kan bagus, tapi aku tak boleh lakukan nya.. Kalau aku buat macam tu bermakna aku sengaja campak diri aku dalam api bukan aku je tapi orang lain sama..

Aku tak mampu menulis apa yang tak sepatut nya aku tulis.. Aku takut semuanya tidak seperti yang aku harapkan.. Aku takut akan kebenaran nya..

Nota – kalau aku jahat ada tak orang yang nak kawan dengan aku.. Kalau aku pembunuh apa yg korang akan kata

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.