Buletin Utama Tv3 Kena Boikot | Apa Kes

By | 13/10/2011

Apa kes semua pakat-pakat boikot Buletin Utama Tv3 nieh, macam dah tak ada kerja jer….

Nampaknya ramai yang suka main boikot-boikot walaupun tak tahu hujung pangkal…

Pandangan Positif aku tiap kali berlaku hal macam nieh, makin ramai orang yang boikot ranting tv3 akan jadi lebih tinggi dan sikit pun tak akan jejaskan Buletin Utama Tv3 …

Apa beza dengan Stesen Tv yang ada dekat Malaysia nieh, pada aku sama jer, kalau tak suka tak payah tengok berita bukan susah pun kan..

apa jer lah korang nieh, masing-masing ada hal untuk memilih tapi jangan lah terlalu terikut-ikut dengan sesuatu perkembangan yang tak berapa nak sihat nieh…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.