Borak kosong | Untuk Seketika

By | 13/10/2011

Lepas event isnin lepas tahap kemalasan dan keletihan aku meningkat secara mendadak, hingga menjejaskan mood aku..

Minggu nie ada event dekat one utama tapi hari yang sama jugak ada birthday party mak aku, nampak nya aku tak dapat nak join event dekat one utama tu.. Jadi pada mereka yang pergi event sabtu nie jangan lupa gambar tunjuk kat aku..

Borak-borak dengan kawan ofis aku macam biasa lah kan aku akan senyum sinis dengar cite dia yang up manjang.. Kalau dia cite mesti nak nampak hebat dan tak mahu kalah..

Aku jadi tak berminat nak borak dengan budak ofis aku sejak kebelakangan sampai mereka perasan perubahan aku.. Tak ada ape yang menarik pun nak di bual kan jadi lebih baik diam..

Ada yang kata aku bawa diri dan nak jauhkan diri mereka.. Itu lebih baik aku rasa biar lah apa orang nak kata pun.. Sungguh aku tak mampu nak senyum ketika nie..

Semalam aku di hubungi seseorang bertanyakan tempat kosong dekat port aku selalu lepak.. Pada mulanya aku kata pada dia buat masa skang tak ada kosong.. Tp malam semalam aku nampak bos dekat port aku terus tanya pada bos…

Sambil tu aku risik-risik lah mana budak tu tau pasal aku.. Rupanya ada sorang kenalan yang bagi maklumat aku pada dia…

Itu belum cukup untuk hilangkan keletihan aku.. dan mood aku makin tak stabil ketika nieh.. Memang rasa nak off phone pun ada jugak nieh..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.