Mereka Yang Menulis Isu Yang Sama …

By | 25/09/2011

Beberapa hari nie aku terbaca beberapa isu yang di tulis oleh beberapa orang blogger dalam blog mereka, boleh di katakan isu tersebut lebih kurang sama jer dan pusing-pusing isu yang sama. kadang-kadang aku fikir mereka nieh tak bosan kah menulis entry yang sama berulang kali dan ada jugak entry yang di copy paste dari laman lain…


ada kalanya au terasa jengkel dengan mereka-mereka ini, pada aku mereka-mereka ini belum tentu bagus bila menulis isu-isu tersebut, mungkin peribadi mereka tidak sama dengan apa yang mereka tulis.. mungkin kehidupan mereka di alam nyata hanya tuhan saja yang tahu…

tak percaya ker aku kata?
ramai jer yang aku jumpa macam tuh, mereka nieh menulis punya lah nampak bagus sampai hentam-hentam orang yang ada di sekeliling mereka tapi bila jumpa tak seperti apa yang di gambarkan..
(entry nieh tak di tujukan kat orang tuh sebab orang tuh tak pernah kacau aku di dunia maya)

jadi pandang cermin dan cermin diri sendiri terlebih dahulu baru nak nasihatkan orang, nieh sendiri pun jalan macam ketam nak ajar orang memang sangat kelakar.

mengaibkan orang tuh pun berdosa jugak, ingat tak dosa ker.. kalau nak cakap pasal dosa pahala memang suasah lah kan.. macam baru-baru nieh tersebar gambar fida tak pakai tudung, sapa yang upload gambar tuh tanggung lah..

memang susah nak faham hati orang dan tingkah laku seseorang, dan ada kita tak boleh nak halang mereka-mereka ini dari menulis tentang isu-isu tersebut…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.