Lambat Atau Cepat Tetap Sama

By | 21/09/2011

Lambat atau cepat keadaan tuh tetap akan jugak berlaku, cuma lambat dengan cepat jer….


tapi aku rasa lega sikit sebab aku dah sampaikan apa yang patut aku sampaikan pada seseorang, jadi aku tak lah terbeban sangat dengan keadaan yang berlaku…

Walaupun aku di di ajukan dengan berbagai-bagai soalan, tapi semua soalan tuh dah ada jawapan sejak awal lagi…

tak kisah lah macam mana pun jawapan yang aku bagi tapi ianya sudah pun aku jangka dan aku dah lakukan apa yang di minta, lepas nieh aku dah tak ada kaitan dengan keadaan tuh…

kadang-kadang terlalu jujur pun payah jugak, ada masanya kena fikir perasaan orang sama lebih-lebih lagi dalam sesetengah keadaan..

dalam dunia nieh banyak hal yang tak terjangka boleh berlaku, dan ianya akan datang tanpa kita sedar..


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.