Edisi Gosip Malam Hari

By | 07/09/2011

Sampai rumah jam 5 petang setelah seharian berjalan sakan tak hingat.. Penat jangan tak hingat lah..

Sebelum balik petang tadi sempat singah farmasi beli ubat.. 3 kotak ubat darah tinggi untuk mak aku 4 peket ubat sakit badan dan 1 peket ubat tahan sakit.. Kesemua tu berharga RM 36 kalau dekat Shah Alam mahu dekat RM 100 …

Rasanya aku tertido masa tengok tv walaupun ruang tamu riuh rendah dengan perbualan 3 beradik yang lama tak jumpa tu..

Si hannah tu padang je aku, tapi aku buat tak tau je.. Sampai mak aku cuit aku suh pegang hannah.. Sampai sudah aku tak pegang pun si hannah tu…

Sempat bergosip dengan laling sambil dengar 3 beradik berbual sakan tak hingat.. Sabar je lah aku..

Masuk bilik siap-siap nak tido tapi malang nya diorang sambung berbual.. Ok fine lama tak jumpa lah katakan..

Esok nak pergi beli tiket balik shah alam lepas tu nak jalan dekat parit buntar, sementara tunggu makcik aku habis kerja pukul 9 malam boleh ajak pakcik aku ronda..

#mukaganastapitakutulat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.