Bunga Bakawali

By | 09/09/2011



Bunga bakawali nie spisis pelik yang baru aku tahu akan kewujudan dia.. tengah malam sehari sebelum aku balik shah alam dia kembang dengan sangat cantik pada tengah malam..

Mkacik aku bagi tahu bunga bakawali nieh hanya kembang sekali saja lepas tuh bila subuh menjelma dia akn layu, bila lagi dia akan berbinga aku tak pasti pulak..

tengah malam semua orang dah tido aku dengan makcik aku sibuk tengok bunga bakawali nieh kembang, rasa takut pun ada jugak yer lah kan itu spisis yang susah nak dapat kot…

kalau nak tahu lebih lanjut tentang bunga bakawali nieh korang boleh tanya dekat En.Google sebab aku tak berapa tahu sangat tentang bunga nieh… apa pun pada aku bunga nieh cantik bila dia kembang..


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.