Bengang Versi #MM1 ( Malas Monday )

By | 19/09/2011

Apa malang nasib aku hari nieh, terpaksa guna jalan jauh untuk sampai ofis sebab jalan yang biasa aku guna tuh tutup sebab diorang buat jalan.. sudah lah ada satu jalan jer nak pergi ofis aku tambah pulak diorang tutup jalan tuh lagi bertambah lambat lah aku sampai ofis..

Kemain marah aku dengan limit tnet phone aku, dah rasa macam nak tukar guna postpaid jer kan kan kan tapi kang aku malas bayar bil satu hal pulak.. tapi aku perlukan tnet mana boleh kalau tak ada tnet ….
tambah buat aku bengang tetiba phone aku tak boleh guna tnet sebab aku gatal tangan tukar sim jd berokband .. padam muka aku, bila aku nak tukar balik sah lah memang tak boleh kena tunggu lepas 2 jam kot baru boleh…
Entry Malas Monday nieh juga korang boleh baca dekat blog izzudin fauzi

One thought on “Bengang Versi #MM1 ( Malas Monday )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.