ZaMaN SeMaKiN CaNGGiH TaPi aDa yAnG bAnGaNg

By | 21/07/2011

Aku nak tanya kat korang nie bank mana yang tak ada perkhidmatan internat banking? Rasanya semua ada kecuali BSN.. Tp aku percaya tak banyak company yang gunakan BSN..

Zaman semakin canggih tapi masih ada yang bangang dan tak tahu nak gunakan kemudahan yang sudah sedia ada.. Sebab tu ramai yang pilih internet banking sebab menjimatkan masa dan tenaga..

Dah lah sombong bodoh, bila ditanya diam dan melarikan diri.. Paling perangai macam gampang bila dah tak tau nak jawab ape terus maki hamun orang..

Semua tu boleh selesai tak sampai setengah jam kot bukan kena pergi mana pun.. Nie dah lah kau belagak pandai tapi hampeh sebenarnya..

Untuk menutup kesalahan boleh pulak buat cerita yang aku buruk-buruk kan orang.. Kalau betul aku buruk-buruk kan orang tunjuk bukti jangan main kata je..

Kalau nak maaf aku macam kutip dekat tepi jalan kata lah, sekurang-kurangnya aku minta maaf walaupun aku tak salah.. Daripada pura-pura suci kan dan tak mahu mengaku salah..

Aku nak tengok berapa lama lagi, kalau nak kena maki dengan aku buat lah hal.. Memang aku diam je sekarang nie tapi jangan melampau sangat..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.