mAhU KeMBaLi PaDa KeHiDuPaN LaMa

By | 22/07/2011

boleh tak saya nak balik pada kehidupan yang lepas bukan nya kehidupan sekarang?

Kalau nak di banding kan kehidupan dulu dengan sekarang banyak bezanya, saya lebih suka kehidupan yang lepas sebab hidup dalam keadaan aman tanpa gangguan..

setiap hari ada saja pekara baru yang berlaku, ada yang mengembirakan ada jugak yang menyakitkan hati.. Ada jugak yang menyedihkan tapi saya tak menangis..

Tapi bila saya fikirkan semula kehidupan sekarang ada baiknya kerana saya ramai kawan-kawan baru yang buat saya gembira..

Boleh tak saya nak sayang awak selamanya?

Malam semalam memang saya sengaja offline semua benda sebab saya penat dan sangat-sangat letih.. Otak saya dah tak boleh nak fikir dengan waras..

Ahad nie saya nak jumpa laling dekat usj sesiapa yang nak ikut tu boleh lah kita jumpa dekat ktm batu 3 shah alam pukul 1.30 t/hari ..

Dah banyak kali saya tangguhkan pertemuan ni atas urusan yang tak dapat nak di elak kan tapi kali nie kena jumpa jugak sebab tak tau bila lagi dapat jumpa dia..

Buat kerja jahat sikit masa jumpa dia nanti?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.