LiVe FroM KFC SuMMiT UsJ

By | 30/07/2011

Seperti yang di janjikan, jam 3 petang aku tiba dekat summit usj setelah satu jam aku tunggu bas yang tak muncul-muncul.. niat hati nak naik teksi jer tapi malangnya tambang sangat mahal RM15 yer.. bukan aku tak mampu nak bayar tapi nak berjimat cermat lah kata kan hahahahaha..

 
makan-makan dengan Laling Aleeya dekat KFC sambil online tak hingat dunia hahahaha agak lah kotkan … dasar blogger tegar betul dan tak boleh berenggang dengan lappy.. okey itu adalah aku…
 
asalnya tak tengok wayang tapi aku sampai pun dah lambat jadi terpaksa lah batalkan aktiviti tengok wayang tuh…. dan kalau tak salah aku beberapa orang rakan alam maya berada di tempat berhampiran dengan aku dan laling Aleeya
 
ok nanti aku sambung tulis lagi nak pergi jalan-jalan cari kedai buku.. dasar gila buku betul … macam tak ada tempat lain nak pergi….
 
P/S : laling Aleeya pakai baju biru sama macam masa dia main kerja-kejar dekat landasan keretapi
 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.