EnTRy SaKiT | PeRaSaaN aKu kRiTiKaL

By | 02/07/2011

Bukak purse keluarkan RM70 bg pada budak ofis mintak tolong bayarkan broadband celcom.. otak dah serabut sebenarnya tapi kena jugak bayar kang aku jugak yang meroyan.. Semalam dah habis RM450 lebih kurang macam tu lah..

Tengok purse lagi tinggal berapa keping duit RM50 acara esok mesti habir RM200 tak lebih tak kurang punya sebab setiap kali acara rasmi memang akan macam tu punya belum masuk hadiah dan kek segala bagai..

Nampak denaihati buat lelongan amal barangnya samsung galaxyS kaler pink, memang aku tak akan dapat pakai phone tu lah jawabnya melainkan kalau ada orang baik hati nak hadiahkan kat aku..

aku serabut sampai aku lupa tarikh dan hari.. Tungang langang hidup aku kebelakangan niE.. lama-lama aku rasa boleh sakit mental aku..

sponser tarik diri lagi buat aku rasa nak meroyan, cepat sangat aku nak nak marah..

semalam baca buku KENTANG yg di tulis oleh SAHARIL lagi buat aku hilang ingatan terus.. Buku TENTANG yg SAHARIL tu memang best, dia penulis blog jugak..


adakalanya apa yang kita mahukan susah nak dapat, dan apa yang kita tak mahu itu lah yang akan kita dapat.. sama jugak macam dalam percintaan orang yang kita mahukan tidak mudah untuk kita miliki tapi sebaliknya kita akan dapat orang yang berapa tidak kita mahukan..

membuat sesuatu keputusan untuk kehidupan akan datang sangatlah susah sebenarnya.. kita kena fikir perasaan orang lain sebenarnya.. memang lah kalau terlalu fikirkan apa yang orang nak kata kita tak akan dapat apa yang kita mahukan.. tapi sekurang-kurangnya pendapat orang-orang di sekeliling kita itu akan jadi kita lebih yakin dengan apa yang kita mahukan…

beberapa hari ini semua entry sakit, aku tulis dalam keadaan separa normal… aku tak boleh nak fikir dengan waras.. macam makin teruk pulak aku rasa… aku masih boleh bertahan lagi dan aku harap aku akan dapat bertahan lebih lama..

Stress dengan kehidupan seharian buat keadaan aku jadi sangat teruk, menjuahkan diri dari semua orang buat aku rasa sangat sunyi.. tapi itu yang harus aku lakukan…
lari dari kenyataan sebenar tidak akan menyelesaikan masalah itu aku tahu tapi untuk ucap selamat tinggal aku tak mampu… aku tak tahu macam mana aku harus ucapkannya…

kekadang aku sendiri keliru aku berada di alam yang mana satu.. terasa dua-dua di alam yang sama cuma berada di tempat yang berbeza… pening… kalau korang tak faham apa yang aku katakan dalam entry nieh aku nak kata benarnya aku lagi tak faham apa yang aku tulis semuanya entah datang dari mana …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.