BeRLaRi mEnuJu PeLaNGi

By | 17/07/2011

Banyak perancangan yang telah di aturkan cuma tunggu masa je untuk di laksanakan.. Lambat atau cepat yang akan tentukan.. Harap-harap semuanya berjalan seperti yang telah di rancangkan..

Perjalanan berjalan pantas seiring dengan kepercayaan yang telah di berikan.. Harap-harap aku tak akan khianati kepercayaan yang telah mereka berikan pada aku..

Aku belum cukup bagus untuk terima tawaran yang datang.. Tapi untuk kali nie aku dah terlanjur berjanji.. Jadi masanya akan tiba untuk aku tunaikan janji aku..

Rupanya tanpa aku sedar kehidupan aku di kelilingi orang-orang yang hebat yang aku panggil bahaya.. Bahaya pada sosial network.. Silap pencaturan semuanya boleh musnah..

Tawaran yang sama datang lagi, tapi aku tetap dengan keputusan aku sama macam mula-mula.. Aku takut berkerja dengan orang-orang yang hebat..

Demam fashion ke ape sekarang nie.. Pelik-pelik je aku tengok budak-budak berpakaian.. Hak masing-masing nak pakai ape kan bukan guna duit aku pun..

Back to normal in my life, tido lambat manjang.. sebab tu aku rasa letih manjang.. Dan mood aku terganggu akibat keletihan terlampau..

Nanti aku update lagi malas nak fikir apa yang aku nak tulis.. Santai.. Tepi pantai..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.