TeRLaLu BeRaNi PuN TaK BoLeH JuGaK

By | 27/06/2011

Aku ingatkan bila aku jadi terlalu berani aku tak akan rasa takut rupanya aku silap sangat-sangat silap.. Dan keadaan macam tu tak seharusnya berlaku…

Stright to the point lg senangkan? Tapi ada hati yang harus aku jaga walaupun aku tahu yang aku tak perlu sangat nak jaga hati orang..

Tak perlu nak bezakan diri sendiri dengan orang lain, aku tak pernah nak bezakan sesiapa dengan sesiapa.. Memamg ada yang kata “siapalah saya kalau nak di bandingkan dgn A”

pasal A tu kisah lama, kalau aku memang pandang apa yang dia ada dah tentu aku tak tolak dia dulu.. Sampai aku bagi alasan bodoh dekat ramai orang.. Sedangkan dalam masa yang sama hati aku sangat sakit sebab tolak dia..

Kalau mahukan hati aku tolong faham aku orang yang macam mana.. Jangan paksa aku dan jangan cabar aku.. Jangan sampai aku diamkan diri dan larikan diri sejauh yang boleh..

Rasanya boleh lagi berpatah balik dari terus berikan harapan.. Aku pun tak nampak plan untuk masa akan datang.. Aku tak ada masa nak berkawan main-main aku nak kan hubungan yang pasti..

Bila aku jadi terlalu berani maka orang yang ada dengan aku pun akan jadi lebih berani.. Itu buat aku jadi takut, ape yang dah aku lalui sebelum nie jangan pandang orang sebelah mata..

Rindu dekan A, semalam cuba hubungi dia tapi tak berjawab pulak.. Sms lagi lah tak bls..

NoTa PiCiSaN : Rindu kan gelak tawa A.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.