SeLamaT TinGGaL SeMua | MaaF daRi aKu

By | 20/06/2011

Hati aku tak kuat sebenarnya nak ucapkan selamat tinggal dekat korang semua… korang adalah kawan aku yang terbaik yang pernah aku kenal.. walaupun kita hanya bertemu di alam maya tapi korang tetap kawan aku yang terbaik…


Kenapa aku buat keputusan untuk undur diri dari gomofm…
sebenarnya dah banyak kali aku nak pergi tapi kubi halang aku tapi kali nieh aku kena pergi jugak.. lagi pun aku tak dapat nak bagi komitmen sepenuhnya dekat gomofm lagi lepas nieh, jadi itu keputusan terbaik yang aku rasakan…

Bukan itu saja, ada benda yang lebih penting yang harus aku dulukan.. dan aku kena fikir benda yang lagi penting dari apa yang aku lakukan sekarang niE…

Selama setengah tahun nieh hidup aku bersama dengan korang, aku sayang korang macam adik beradik aku cuma bezanya korang hanya ada di alam maya….

tapi pada mereka yang pernah aku jumpa macam kubi, nyzell dan ribut korang kawan aku di alam maya dan juga di alam realiti itu hakikatnya…

aku tak akan buang kotak cb dan radio gomofm dari blog aku, biarlah ia kekal hingga bila-bila kerana aku sayang gomofm.. seperti mana aku sayangkan korang…

Pada Hos.. kubi .. kak Zarra .. Embun .. Laling .. abey .. Kimi Xy .. Oren .. Kak Vna … Tapai .. Bropian .. Kak Wanis .. Sam .. hasril.. fazli… Nyzell dan juga pada semua kawan-kawan yang aku tak sebutkan nama tuh .. aku nam minta maaf andai aku bersalah pada korang .. mungkin ada kata-kata aku yang telah menyinggung perasaan korang …

Terima kasih pada kubi kerana beri peluang pada aku untuk menDJ dekat gomofm, terima kasih atas tunjuk ajar kubi selama nieh .. Pada hos jugak terima kasih kerana banyak bantu aku sepanjang aku berada di gomofm …

Sampai berjumpa lagi, aku nak korang tahu yang aku sayangkan korang… korang kalau windu dekat aku cari jer aku dekat fb .. aku ada jer dekat sana .. kalau tak ada korang inbox jer aku yer…


SeLamaT TinGGaL … jaga diri baik-baik..
Aku sayang korang semua…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.