SeKs TaK KoToR TaPi aKaL YanG KoToRKan nYa

By | 07/06/2011

Sapa kata seks tuh kotor?
Pada aku seks tak kotor cuma akan jadi kotor bila ianya di salah tafsirkan.. 


Zaman sekarang budak tadika pun tahu tentang seks, jangan tak percaya apa yang aku katakan ..cuma tak di perkatakan jer.. 


Zaman sekarang nieh perlu adanya Pendidikan Seks dekat sekolah .. maksud aku bukanya suruh ajar macam mana nak lakukan seks.. tapi beri info yang tepat pada pelajar-pelajar, biasanya keinginan untuk tahu sesuatu pekara itulah yang buatkan mereka mencuba tanpa fikir kesan pada masa akan datang..


Ibu bapa jugak perlu berikan info yang tepat pada anak-anak mereka tentang seks.. Kebanyakkan ibu bapa di malaysia malu untuk berbicara tentang seks bila di tanya oleh anak-anak mereka .. Jawapan yang di berikan “seks tuh berdosa” “seks tuh kotor” dan bila minda anak-anak sudah sebati dengan jawapan yang di berikan kesan pada masa akan datang akan terbawa-bawa dengan apa yang diberi tahu …


Mereka yang masih belum nikah jangan ngada-ngada nak cuba lakukannya, bila dah terlajak susah nak berpatah balik.. dan bila dah termengandung baru nak sedar… 



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.