NORA ELENA PUNYA HAL

By | 10/06/2011

Sebahagian daripada komen yang aku dapat dari entry NORA ELENA .. secara jujurnya aku memang tak tengok langsung NORA ELENA tuh tapi tahu lah jugak sikit-sikit sebab budak ofis aku citer pasal tuh..

Pada aku lain orang lain citer rasanya dan lain pendapat, jadi terima saja pendapat yang di berikan dengan senyuman..

Sebelum nieh pun banyak cerita yang di siarkan pada waktu maghrib dekat TV3 bukan cerita NORA ELENA jer malah banyak lagi cerita lain sebelum-sebelum nie..

Nak kata TV3 melalaikan penonton? aku rasa tak melalaikan kerana penonton itu sendiri yang harus bijak fikirkan apa yang harus di lakukan .. jangan hanya menunding jari pada sebelah pihak saja, cuba tunding jari pada diri sendiri dan tanya di mana kelemahan sendiri..

Aku memang tak tengok TV langsung, memang aku menyampah tengok TV lagi-lagi masa berita lagi lah aku menyampah … sebab tak ada yang menarik pun untuk di tengok..

Sebab tuh bila kawan-kawan kau tanya pasal cerita NORA ELENA tuh aku kata tak tahu, sama jugak macam cerita JUVANA tuh lagi lah aku tak tahu sebab aku langsung tak ambik tahu …. Entah apa yang best sangat cerita-cerita tuh aku pun tak tahu ….

Korang sebagai penonton harus bijak bahagikan masa untuk buat aktiviti lain bukan suruh 24jam duduk depan tv tuh .. bila semua benda tergendala mulalah nak salah kan pihak penyiaran …

Memang lawak betul korang nieh, seyes aku penat nak gelak…


p/s – abaikan apa yang patut dan simpan apa yang penting
penulis blog ini hanya faham bahasa standard sekian terima kasih







Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.