NaMiA DaH TaK aDa yAnG aDa QiSTiNa

By | 28/06/2011

pagi sampai sekarang aku meroyan dekat “kotak merapu” tu, bukan pagi nie je aku meroyan dekat sana seingat aku dah beberapa hari aku meroyan dekat sana..

“namia dah mati yang tinggal hanya qistina”
hidup menjadi qistina lebih indah kalau nak bandingkan dengan hidup di dunia namia.. Kenapa aku kata macam tu? Dunia qistina lebih tenang dan dia tahu apa yang dia nak dan dia tak perlu jaga hati orang sangat sebab jaga hati orang bukan dia.. Dan dunia namia pula penuh dengan keserabutan dan langsung tiada ketenangan.. Dia terlalu jaga hati dan perasaan orang hingga perasaan sendiri di abaikan..

Tak payah cari namia kerana dia dah mati, jadi sesiapa yang ada perasaan pada namia sila lupakan.. Dan anggap namia tak pernah hadir dalam kehidupan kalian..

Tak payah bagi aku merepek macam orang gila, tak payah nak tambahkan rasa sakit hati aku.. Kalau dah memang benci kan namia buat apa sakitkan hati qistina..

Dah macam orang bodoh qistina tu bila baca status namia.. Ikutkan ketidak sabaran hati lama dah kena maki…

Qistina : berapa kali dah aku cakap dgn kau jangan.. Tapi kau nak jugak ..

Namia : apa salahnya, kalau tak cuba mana nak tau..

Qistina : kau dah tau dia macam mana kan tapi nak jugak macam tu..

Namia : bukan kau yang tanggung semua tu, aku yang tanggung..

Qistina : aku dah cakap dah sebelum dia dapat hati kau memang dia ambik tau pasal kau tapi lepas dia dapat hati kau dia akan buat tak tahu..

Namia : boleh tak kau jangan bising sangat, macam aku buat salah besar je

Qistina : kau sendiri tau yang dia benci sejak awal lagi, kau lupa apa dia buat kat kau, kau lupa macam mana dia hentam kau

Namia : kau bising pun pekara dah jadi, jadi nak atau tak nak kena terima jugak..

Qistina : aku rasa lebih baik kau mati sekurang-kurang nya selesai semua masalah dan sekurang-kurang nya kau boleh hidup dalam keadaan aman

Namia : oi kau nieh kejam lah ada patut kata macam tu..

Qistina : kau baru tau ke yang aku kejam..

Aku yang tukang tulis pun pening sebab aku tak tahu menahu hujung pangkal cerita.. Perang ker ape nieh.. Pening aku..

Pada yang mengenali namia harap korang maafkan lah dia.. Dia tak sempat nak minta maaf dekat korang sebelum dia pergi..

Pada orang tu namia pesan agar perjanjian di batalkan.. Sebenar nya dia mahu katakan sendiri tapi tak sampai hati dan tak mahu ada salah faham.. Dia dah buang semua perasaan yang dia ada .. Ketika ini dia dah berada jauh dari semua orang..

Nota Hati : berada dalam keadaan sakit – saat terakhir by st12

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.