LAGU DALAM BLOG | TAK PAYAH LETAK PUN TAK APA

By | 10/06/2011

Kebanyakkan blogger suka letak lagu dalam blog mereka, aku rasa lebih baik tak payah letak lagu dalam blog lagi baik … sebabnya bila blogger lain masuk dalam blog yang ada lagu, lagi-lagi lagu yang autolay (tak boleh nk pause) akan menganggu pembacaan mereka.. Entry best macam mana pun tapi kalau menganggu tumpuan pembacaan orang akan jadi menyampah nak teruskan pembacaan…

Kalau dah suka sangat dan nak jugak dengar lagu tu hari-hari bukak jer dekat laptop tak payah letak dalam blog.. korang semua sedia maklum internet dekat Malaysia nieh macam mana, jadi kesian lah dekat mereka yang internet mereka terhad…

letakkan diri korang dekat tempat blogger lain dan bayangkan bila korang masuk kat sesebuah blog tetiba korang terkejut dengan bunyik lagu yang kuat lagi-lagi lagu autoplay .. mesti korang rasa nak marahkan…

APa kata baca apa yang ARIFF SHAH tulis pasal hal nieh, sana korang boleh dapat banyak info yang berguna ….

Aku nak cakap lebih-lebih nanti ada yang kata ikut suka lah itu hak masing-masing.. memang betul itu hak masing-masing tapi orang lain ada hak untuk menegur dan kalau tak mahu terima teguran apa boleh kata kan….


PENTING : kalau tak suka dengan bunyik yang ada dekat blog aku nieh mute kan saja, aku memang tak boleh nak buang radio GOMOFM tu sebab aku disana …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.