Empire Avenue punya hal | aku tak hebat mana

By | 15/05/2011

Selepas kejatuhan dengan terus beberapa hari lepas hari nieh sudah ada peningkatan yang sangat bagus … tapi masih lagi kena banyak belajar dari sifu-sifu yang hebat… aku belum lagi hebat macam orang lain.. aku tak pandai nak cakap pasal Empire Avenue nieh jadi tak mahu cakap lebih-lebih…

Pada semua shareholder dan kawan-kawan aku .. aku nak ucapkan terima kasih banyak .. tanpa korang mana mungkin aku akan dapat macam nieh kan….

giles poyo ayat kan… sabar jer lah… seharu suntuk aku depan lappy dengan EA nieh … tak buat apa pun benar nya… geram jugak lah sebab line tnet aku nieh sengal semacam ….

korang yang belum join tuh apa kata join aku … hiks


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.