DaLaM KeSunYiaN

By | 05/05/2011

Banyak pekara yang aku harapkan tidak lagi kesampaian..

ada yang masih kabur, ada yang jauh dari jangkauan aku…
makin lama aku rasa makin mustahil untuk aku dapatkan semua yang aku mahukan …
 
Kesunyiaan buatkan aku rasa down sangat, aku tak suka bila perasaan sunyi tuh datang.. Walaupun aku masih boleh senyup tetap jugak aku rasakan kesunyian tuh…
 
Beberapa hari ni ada jer yang terasa hati dengan aku, kata-kata aku pun boleh buat orang sakit hati … aku dah penat terlalu jaga hati dan perasaan orang sebenar nya…
 
Kita kena berani untuk dapatkan apa yang kita mahu.. tapi tak semestinya kita akan dapat apa yang kita nak.. dan kalau aku tahu macam nie lah keadaan aku dah tentu aku tak akan cakap apa yang ada dalam hati aku..
 
“kalau dia rindu pada bekat makwe dia, dia masih boleh tengok makwe dia” itu betul tapi macam mana aku nak tengok orang yang aku sayang sedangkan dekat mana-mana pun aku tak akan dapat tengok dia..
 
bila aku dalam kesunyian, aku akan ingat semua kenangan yang buat aku rasa down.. teruskan kehidupan dengan separuh hati yang dah lama mati…
 
jadi apa aku nak buat dengan apa yang dia tinggalkan pada aku?
biarkan semuanya tanpa usik apa-apa… semua tuh hanya kenangan …
 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.