aDa KeKeSaLaN DaN SenYuMaN

By | 17/05/2011

Dalam keserabutan sejak pagi tadi tetiba aku di kejutkan dengan panggilan yang tak di jangka dari seseorang … sengaja ambik masa yang lama nak hubungi aku sedangkan aku dah tak harap .. dia memang suka buat gempak…


Meroyan lagi orang tuh pagi nieh, edisi sengaja nak sakitkan hati aku tapi sikit pun aku tak sakit hati.. aku masih cool sampai lah dia out pergi mana aku tak ambik tahu…

Kehidupan nieh sangat pelik kan … dari benci boleh bertukar sayang, dari sayang boleh bertukar benci..
pengakuan berani seseorang baut aku nak ketawa guling-guling tapi aku tahan jer tak kan nak gelak sampai macam tuh…

Kalau nak kata aku gila kerana tolak orang yang sayangkan aku sila lah kata macam tuh… yer memang pun aku dah tolak orang yang sayangkan aku… dan aku tak akan patah balik ke belakang walaupun ada sedikit kesal yang melanda…

susah cakap dengan orang yang tak faham … susah sangat ker nak faham apa yang aku kata kan… saja nak bagi aku marah lah tuh kan …


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.