WiReless mengom aKu SeRabuT

By | 24/04/2011


Wireless aku buat hal lagi, tiap kali hujan jer mesti dia buat hal.. ada nak kena dengan aku nieh, sampai aku terpaksa gunakan berukband seketika sementara nak tunggu wireless tuh ok balik.. dah nlah berukband tuh limit…

memang aku guna berukband tuh masa dekat ofis jer dekat rumah aku gunakan wireless .. memang wireless tuh meragak sejak dua menjak nieh… sampai aku sakit jiwa dengan wireless rumah aku.. maklumlah kan duduk tingkat 88 mana nak laju..

korang baca jer lah entry merapu nieh sebab aku tengah serabut sangat.. aku rasa nak marah jer nieh… marah sebab apa aku tak tahu tapi yang pasti nya ada benda yang aku marah kan..


One thought on “WiReless mengom aKu SeRabuT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.