SeRaBuT NieH

By | 22/04/2011

Banyak yang berlaku sejak kebelakangan nieh sampai aku rasa sangat-sangat serabut, sampai aku rasa nak nangis pun ada.. aku cuba jugak kawal perasaan aku agak tak terbawa-bawa serabut yang melanda kehidupan aku….


Semua tulisan aku nampak kabur sebab power spek mata aku tak cukup sedangkan aku baru guna 5 bulan .. tak kan nak kena tukar kot, dah lah aku buat mahal yang amat nieh baru 5 bulan nak kena tukar lagi … sabar jer lah aku…

Akibat serabut yang melanda kehidupan aku kebelakangan nie makanya aku off kan semua medium internet aku, kalau korang pandai korang akan dapat berhubung dengan aku.. itu untuk siapa yang tahu waktu bila aku ada… jika tak korang diam-diam jer lah yer…

tapikan kalau pun aku offkan semua medium internet aku tetap jugak aku terima pesanan yang belambak dari diorang nieh.. cam pelik aku benda senang pun nak tanya ker… dah tuh salah tanya orang pulak tuh..

dah lah aku serabut dengan kerja ofis yang belambak, tampah serabut dengan soalan-soalan yang ntah apa-apa lagi ….


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.