MaJuK DeNgaN KuBi 15 TaHuN

By | 23/04/2011

Dengan ini aku nak bagi kat korang semua yang aku merajuk dengan kubi selama 15 tahun dari sekarang … bukan nak mengada-ngada tapi aku sentap dengan dia ….


jangan tanya aku apa yang dah kubi buat.. kalau nak tau gi tanya kubi naper aku majuk dengan kubi selama 15 tahun .. kalau aku masuk cb pun aku tak akan tegur dia…

dia tahu yang aku marah tak akan lama tapi tak kali nieh…
apa boleh buat dia kan bos jadi terpaksa lah aku sabar jer… kang kalau cakap lebih-lebih keluar pulak ayat ceramah dia…

mood aku terus down nak chatting ngan korang semua … nieh aku tengah merempat cari tempat nak tenang kan hati…

suka sangat aku kena marah, aku tak terlibat pun aku kena jawab .. macam tak ada orang lain jer nak kena jawab soalan…

malas tulis lagi … nak gi tenangkan hati ….


One thought on “MaJuK DeNgaN KuBi 15 TaHuN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.